از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

کتابسرای شربیانی کتابسرای شربیانی

ثبت نام

چگونه طرح بازاریابی موفق بنویسیم؟

وضعیت موجود
قیمت 15000 تومان
رتبه ی این کالا: 0.0

ناشر: انتشارات آموخته

مولف: تیم کالکینز

مترجم: بهنام شاهنگیان

تعداد صفحات: 220

جلد: شومیز

قطع: رقعی

تعداد
{{ quantity}}

درباره این کالا بیشتر بدانید

تهیه‌ی طرح بازاریابی قوی و ارزشمند که قدرت همگرا کردن فعالیت‌های بازاریابی سازمان را داشته باشد، مهارتی حیاتی برای مدیران است؛ اما متأسفانه فقدان این مهارت در اکثر سازمان‌ها، کاملاً احساس می‌شود.
در بیشتر کسب‌وکارها ‌اقدامات راهبردی و روش‌های بازاریابی مرتبط با محصول، قیمت‌گذاری، توزیع و فعالیت‌های پیشبردی بدون در نظر گرفتن طرح جامع بازاریابی، طراحی و اجرا می‌شود. پیامد این کار، مجموعه‌‌اقدامات از هم گسیخته‌ای است که به جز اتلاف وقت، نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.
کتاب حاضر یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌ها در زمینه‌ی طرح ‌بازاریابی در جهان است. آن‌چه در اولین نگاه به ذهن خواننده خطور می‌کند، سادگی کتاب است. این هنر نویسنده بوده که تخصصی‌ترین مباحث بازاریابی را به گونه‌ای بیان کرده است که حتی خواننده‌‌ای نا‌آشنا نیز امکان استفاده از آن را دارد.
تفاوت کتاب پیش رو با سایر منابع موجود در این زمینه، نگاه کاربردی و رویکرد عمل‌گرای نویسنده به مباحث است. جیم کالکینز در این کتاب به خوبی تلاش کرده است تا مطالب را با ذکر نمونه‌های عملی بیان کند و از گرفتار شدن در مباحث نظری بپرهیزد.