از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

کتابسرای شربیانی کتابسرای شربیانی

ثبت نام

جواب مثبت بگیریم

وضعیت موجود
قیمت 22000 تومان
رتبه ی این کالا: 0.0

ناشر: انتشارات آموخته

مولف: راجر فیشر، ویلیام یوری و بروس پاتون

مترجم: مهرداد فروزنده

تعداد صفحات: 264

جلد: شومیز

قطع: رقعی

شابک: ۹۷۸۶۰۰۸۲۳۷۵۶۳

تعداد
{{ quantity}}

درباره این کالا بیشتر بدانید

مذاکره برای دستیابی به توافق بدون تسلیم شدن

همه‌ی ما هر روزه در حال مذاکره هستیم. با همسر، فرزند، مدیر، همکار و رقبای خود مذاکره می‎کنیم. همه‌ی ما دوست داریم در مذاکره برنده باشیم و از طرفِ مقابلِ خود جواب «بله» بگیریم. خواه این مذاکره‎ها درباره‎ی رستورانی باشد که قرار است همراه خانواده در آن شام بخوریم یا قراردادی بزرگ برای شرکتی که در آن مشغول به کار هستیم، ما هر روز و هر لحظه در حال گفت‌وگو و مذاکره هستیم.
کتاب «جواب مثبت بگیریم» به شما کمک می‎کند در این مذاکرات موفق باشید و با راهکارهایی اصولی، شما را برای رسیدن به اهداف‌تان یاری می‎رساند. اولین چاپ این کتاب ۳۰ سال پیش منتشر شد و از آن روز تا‌کنون به افراد زیادی در سراسر جهان کمک کرده تا بتوانند در مذاکرات خود موفق‎تر عمل کنند. این کتاب توانسته در سه دهه‌ی گذشته، روش تصمیم‎گیری و حل مشکلات را در خانواده، اجتماع و محیط کار دگرگون سازد؛ و اینک ترجمه‌ی آخرین ویراست این اثر ارزشمند، پیش روی شماست تا به شما کمک کند در همه‌ی مذاکرا‌ت‌تان جواب «بله» بگیرید.
در گذشته تصور بر این بود که همیشه یک برنده و یک بازنده وجود دارد. این کتاب به دنیا ثابت کرد که می‎توان راهبرد برد- برد را در پیش گرفت، به گونه‌ای که هر دو طرفِ مذاکره پیروز شوند. این کتاب با مثال‎ها و روش‎هایی کاربردی به شما نشان می‎دهد که چگونه یک مذاکره را مدیریت کنید و به پیش ببرید. برای تأثیر بیشتر و بهتر آموزه‌های کتاب، مثال‎های موجود در کتاب کاملاً به‌روز شده‎اند و از دانش و علم مذاکره در دنیای امروز برای ویراست جدید کتاب به خوبی بهره گرفته شده است.
نویسندگان کتاب ویلیام یوری، رابرت فیشر و بروس پاتون از خبره‌ترین کارشناسان حوزه‌ی مذاکره به شمار می‌روند. ویلیام یوری و رابرت فیشر از بنیان‌گذاران برنامه‌ی مذاکرات هاروارد هستند. یوری به کاخ سفید، پنتاگون و شرکت‌های فورچون۵۰۰ در زمینه‌ی مذاکره مشاوره می‌دهد. وی دکترای انسان‌شناسی خود را از دانشگاه هاروارد دریافت کرده و کتاب‌هایش در دنیا بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است.
در نهایت فراموش نکنیم که موقعیت‌های قابل مذاکره در دنیای امروز، رو به افزایش هستند. همه‌ی ما به دنبال تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های اساسی زندگیِ شخصی و حرفه‌ای‌مان هستیم. اختلافات، هر روز بیشتر و به همین دلیل، نیاز به مذاکره نیز بیش از پیش احساس می‌شود. بهتر است روش‌های مذاکره را به صورت اصولی بیاموزیم و به دنبال منافع متقابل باشیم تا بتوانیم همگی راضی و خرسند مذاکرات را به سرانجام برسانیم.