از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

کتابسرای شربیانی کتابسرای شربیانی

ثبت نام

کتاب‌های تام (بیگ ال) شرایتر

وضعیت موجود
قیمت 44000 تومان
رتبه ی این کالا: 0.0

ناشر: انتشارات آموخته

مولف: تام (بیگ ال) شرایتر

مترجم: امیر انصاری

تعداد صفحات: ۵۹۲

جلد: شومیز

قطع: رقعی

تعداد
{{ quantity}}

درباره این کالا بیشتر بدانید

برترین کتاب های تام (بیگ ال) شرایتر

۱. یخ شکنان: چگونه سر صحبت را باز کنیم؟
همه‌ی ما با مردم حرف می‌زنیم. اما مشکل اینجاست که حرف‌های اشتباهی می‌زنیم. تغییر گفت‌وگوهای دوستانه به گفت‌وگوهای کاری برای همه‌ی ما دشوار است. آیا در باز کردن سر صبحت با افراد دچار مشکل هستید؟ آیا نمی‌توانید گفت‌وگو را به درستی آغاز کنید؟ آیا در هدایت مسیر گفت‌وگو به بیراهه می‌روید؟ آیا می‌خواهید با استفاده از جملات آغازین (جملات یخ‌شکن)، مشتریان برای معرفی محصول به شما التماس کنند؟
«بیگ ال» در کتاب منحصر‌به‌فردِ یخ‌شکنان در کنار شماست تا «مهارتِ یخ‌شکنی» را در شما ایجاد و تقویت کند. مهارتی که موجب خواهد شد گفت‌و‌گوهای روزمره‌ی شما به منبعی بزرگ برای جذب افراد تبدیل شود. کافی‌ست آموزه‌های این رهبر بزرگ بازاریابی شبکه‌ای را درک کنید و سرلوحه‌ی کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای‌تان قرار دهید.
شما به راحتی می‌توانید هر مشتری گرم یا حتی سردی را به مشتری «داغ» تبدیل کنید. اما چطور؟ «با فراگیری نحوه‌ی معرفی مؤثر کسب‌وکارتان، در قالب یک محاوره‌ی اجتماعی، با استفاده از تنها چند کلمه، با یک توالی ساده، و بدون کمترین دردسر».
یخ‌شکنان بهترین راه تحولِ کسب‌وکار بازاریابی شبکه‌ای‌تان خواهد بود. کافی‌ست امتحانش کنید.

۲. شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چند سطحی: زبان سری بازاریابی شبکه ای
هر بازاریاب شبکه‌ای برای دستیابی به موفقیت بایستی حداقل ۲۵ مهارت مختلف را کسب کند. در این میان، شناسایی شخصیت‌ رنگی افراد، اولین و مهم‌ترین مهارتی است که هر توزیع‌کننده‌ای باید بیاموزد. این کار، یعنی خواندن ذهن افراد، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهاست. زمانی که بدانیم مشتریان و نیروهای بالقوه چگونه فکر می‌کنند، فروش و پشتیبانی آسان‌تر خواهد بود. این کتاب، مهارت لازم را برای خواندن ذهن افراد به ما می‌آموزد. مهارتی که می‌تواند به ایجاد روابط مؤثرتر و نتیجه‌بخش‌تر کمک کند.
هر یک از مشتریان و نیرو‌های بالقوه دیدگاه و طرز فکر متفاوتی دارند. پس ما چگونه باید با آن‌ها صحبت کنیم که نظرشان جلب شود و از پیام ما لذت ببرند؟ بله، با شناسایی سریع شخصیت آن‌ها و کشف کلمات جادویی مورد علاقه‌شان. جادو وقتی اتفاق می‌افتد که ما به مهارت شناخت شخصیت‌ها و زبان‌های چهارگانه دست یابیم. 
بدین ترتیب، دیگر نیازی نیست به دنبال مشتریان عالی و خاص باشیم. تنها کافی‌ست با دانستن این ۴ شخصیت رنگی و به زبان آوردن واژه‌های مناسب، مشتریان معمولی را به مشتریانی فوق‌العاده تبدیل کنیم. با استفاده‌ی طنزآلود و اغراق‌آمیز از این ۴ شخصیت رنگی می‌توان آنها را به سادگی به خاطر سپرد. زندگی جذاب‌تر خواهد بود، اگر به این «عینک جادویی» برای خواندن ذهن افراد مجهز باشیم.

۳. چگونه فوراً به اعتماد، باور، نفوذ و رابطه دوستانه برسید! (۱۳ راه برای ایجاد ذهن باز از راه گفت و گو با ضمیر ناخودآگاه)
شما محصولات فوق‌العاده‌ای را به مشتریان پیشنهاد می‌دهید، و صادقانه دیدگاه و احساسات خود را با آن‌ها در میان می‌گذارید. با این حال، آن‌ها از شما خرید نمی‌کنند، باورتان ندارند و به احساسات و دیدگاه‌تان بی‌توجه هستند. در واقع، شما نیازی به گفتنِ حرف‌هایِ خوبِ بیشتر ندارید، بلکه نیاز دارید تا همان حرف‌های خوبی را که می‌زنید، مورد پذیرش مشتریان قرار گیرد.
موضوع بر سر قیمت، نوع معرفی، یا شخصیت شما نیست. همه‌چیز به چند ثانیه‌ی جادویی ابتدای ملاقات شما با افراد بستگی دارد.
تام (بیگ ال) شرایتر در کتاب پیش رو سعی دارد نحوه‌ی اعتماد و باورسازی در مشتریان را در همان ثانیه‌های اول به ما نشان دهد. اما چگونه؟ از طریق گفت‌وگوی مستقیم با بخش تصمیم‌گیری مغز یا همان ضمیر ناخودآگاه. پیام شما باید به درون مغز مشتری راه یابد. تعهد شما رساندن پیام به درون مغز مشتری است. اگر موفق به جلب اعتماد مشتری نشوید و او پیام شما را باور نکند، در واقع شما آن پیام را از مشتری خود دریغ کرده‌اید.
برای ایـجاد حس تفــــاهم فوری با مشـتریان، از روش‌های ساده و آزمایش‌شده‌ی بیگ ال استفاده کنید تا به اهداف خود دست یابید. اگر شما یک رهبر، فروشنده، بازاریاب شبکه‌ای، یک معلم یا کسی هستید که نیاز به برقراری ارتباط سریع و مؤثر با افراد دارد، این کتاب مختصِ شماست.

۴. روش جست و جوی نیروهای بالقوه، فروش و ساخت کسب و کار بازاریابی شبکه ای (به کمک داستان ها)
داستان‌ها اعتیادآورند.
افراد از معرفی و ارائه متنفرند، ولی علاقه‌ی زیادی به داستان‌ها و قصه‌های شما دارند. آن‌ها معرفی‌ها و ارائه‌های بسیاری را در گذشته شنیده‌اند و دیگر از آن‌ها خسته شده‌اند. اما شنیدن یک داستان همیشه فرق می‌کند. وقتی در کنار کسی که داستانی را تعریف می‌کند قرار دارید، آیا ضمیر ناخودآگاه شما فرمان نمی‌دهد که توقف کنید و به آن داستان گوش فرا دهید؟ حتماً علاقه دارید تا انتهای داستان را بشنوید، چون ضمیر ناخودآگاه از قصه‌ی ناتمام خوشش نمی‌آید. وقتی داستانی را تعریف می‌کنید، افراد در داستان شما شریک می‌شوند و آنچه را شما می‌بینید، به سرعت می‌بینند. مگر چیزی غیر از این می‌خواهید؟
در کتاب پیش رو، تام شرایتر ملقب به «بیگ ال»، با بیش از ۴۰ سال تجربه در بازاریابی شبکه‌ای، شما را با اهمیت و شیوه‌ی داستان‌سرایی و بیان قصه‌ها آشنا می‌سازد. مهم درکِ پیامِ تحول‌بخشی است که بیگ ال قصد دارد آن را به شما منتقل کند: «گفتن حقایق بی‌فایده است، داستان گفتن است که ترغیب‌ می‌کند».
در واقع استفاده از قصه و داستان کمک می‌کند پیام شما بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر به مخاطبانِ هدف منتقل شود. از داستان‌ها برای دریافت «پاسخ مثبت اولیه» استفاده کنید. پس از آن می‌توانید ارائه‌ی خسته‌کننده و حقیقی خود را انجام دهید. تفاوت به‌یاد‌ماندنی خواهد بود. اکنون زمان آن رسیده که شما نیز به صاحبان درآمدهای بالا بپیوندید و به یک داستان‌سرای حرفه‌ای تبدیل شوید.

۵. اولین جملات برای بازاریابی شبکه ای (چگونه افراد را به سمت خود جذب کنیم؟)
«زمانی که برای افراد، جلسه‌ی معرفی و ارائه‌ برگزار می‌کنید، اولین جمله‌ای که از دهان‌تان خارج می‌شود چیست؟». این پرسشی است که بیگ ال در تمامی سمینارها از شرکت‌کنندگان می‌پرسد و جالب اینجاست که هیچ‌کس پاسخی برای آن ندارد. بازاریابان شبکه‌ای کمتر به اهمیت جمله‌ی اولِ خود فکر می‌کنند. در این کتاب بیگ ال به شما یاد می‌دهد چگونه مشتریان و نیروهای بالقوه‌ی خود را با همان جمله‌ی اول جذبِ خود و گفته‌هایتان کنید.
آیا برای فعالین بازاریابی شبکه‌ای‌، اولین جملات تأثیرگذار مشخص شده است؟ آیا آن‌ها اعتمادبه‌نفس لازم را درباره‌ی جمله‌ی اول خود دارند؟ و آیا می‌توانند افراد را با اولین جمله به خود جذب کنند؟ نه! و این یعنی آن‌ها از صحبت کردن با افراد هراس دارند و گاه به دلیل این واهمه، هرگز با آن‌ها وارد گفت‌وگو نمی‌شوند. این بزرگ‌ترین اشتباه یک بازاریاب شبکه‌ای خواهد بود.
اگر جمله‌ی اول خوب باشد، مشتری بالقوه علاقه‌مند و درگیر موضوع می‌شود. اگر جمله‌ی اول بد باشد، بازسازی و بازیابیِ علاقه و اعتماد‌ مشتریان کار سختی خواهد بود. جمله‌ی اول می‌تواند آن‌ها را برای همیشه به شما وابسته کند؛ یا برعکس، کاری کند که پس از آن، هرگز وقت خود را صرف ملاقات با شما و شنیدن صحبت‌هایتان نکنند. شما نمی‌توانید صحبت‌تان را با «جمله‌ی دوم» شروع کنید، پس بهتر است مواظب اولین جمله‌ی خود باشید!