از اینجا عضو شوید
وارد شوید ثبت نام کنید

کتابسرای شربیانی کتابسرای شربیانی

ثبت نام

بازاریابی خلاق

وضعیت موجود
قیمت 14000 تومان
رتبه ی این کالا: 0.0

ناشر: انتشارات آموخته

مولف: فیلیپ کاتلر، فرناندو تریاس دبس

مترجم: امید آبدار

تعداد صفحات: ۲۲۰

جلد: شومیز

قطع: رقعی

شابک: ۹۷۸۶۰۰۶۴۶۵۱۲۸

تعداد
{{ quantity}}

درباره این کالا بیشتر بدانید

روش‎های نوین کشف ایده‎های راهگشا

بازاریابی خلاق با ارایه‌ی راهکار جدید، مکمل بازاریابی کلاسیک است. بازاریابی کلاسیک با بخش‌بندی هر چه بیشتر و کوچک‌تر بازار، بازاریابان را در تکوین و تولید کالاها و خدمات برای بخش‌های کوچک‌تر بازار یاری می‌کند، در حالی که بازاریابی خلاق استفاده از محصولات موجود یا جدید، برای رفع نیازها و مصارف جدید است.
مؤلفان، در این کتاب با ارایه‌ی مثال‌های فراوان نشان می‌دهند که بازاریابی خلاق چگونه می‌تواند به تکوین و تولید محصولاتی منجر گردد که حتی این محصولات در شرایط فرارقابتی و همگن بودن در بازار نیز با موفقیت روبرو می‌شوند. به عبارت دیگر بازاریابی خلاق فرآیندی است که فرصت ایجاد بازارهای جدیدی را به وجود می‌آورد. پرسش این است که چه فرآیند ابداعی باعث تاسیس سوپرمارکت در جایگاه‌های سوخت شده است؟ کدام فرآیند ذهنی، تولید پیتزای منجمد را جایگزین تحویل پیتزا درب منزل کرده است؟ و چه شد که بایر اعلام می‌کند آسپرین او باعث جلوگیری از سکته‌ی قلبی می‌شود؟
این‌ها و بیشتر در کتاب بازاریابی خلاق به شیوه‌ای جذاب و خواندنی همراه با مثال‌هایی واقعی به رشته تحریر در آمده است.